© 2009-2015 Ivan Rabak. All rights reserved.

Wednesday, July 18, 2012

u jeku (prošlogodišnjeg) ljeta

fotografski kazano, čitavo se ljeto pucalo iz kojekagvog foto-oružja napunjenog kojekakvom foto-municijom. od kojekakvih meta najžalije mi je što nije bilo onakih kojekakve gole prirode. kad već nabrajam kojekakve neispunjene snove ondak moram donapomenut da nisam otišo ni do mora. trebo bi se radi toga dobro punish. onako samokritički kako to još samo kojekakvi kinezi znaju. bit će još kojekakvi ljeta, d'o bog, da se popravi propušteno.

opet se praznio (punijo) efke kojeg bolje da sam bio kupio u ameriki jer je to tamo jeftinije. zaboravih pitat kol'ko bi to došlo u arizoni. uspijo sam ispucat svih 36 snimaka za nešto manje od 6 mjeseci*! zadnji put kad sam puco efke svoj na svomu moro sam glavninu filma svršiti u vašingtonu.

o samom ljetu se još uvijek mogu pročitati napisane stranice i pogledat neskinute slike.
i kaj se more nać na crno-bijelom filmu**?



jezero (na ti) mlinac. dica na biciklima dižu prašinu makadamsku. (zaboravih naklonirat prašine no imaje je nešt na negativu.)





hrc postavlja postavke na svom TLR-cu između pušnice i ostalih elemenata seoske idile u eko selu stara kapela.





eh, petnja! valjd je slika s petnje najviše jer sam zbog iste ko djete prvi i posljednji puta popio dobrih batina. ošo s ekipom do petnje biciklima, a nisam bio pito roditelje. kriv je bio miki koji je ko dječak bio velik i uvjerljiv. i godinu dana stariji.
jako mi paše ova slika jel se tu po mom ukusu fata ono čeg se sjećam iz djetinjstva glede petnje. neb dalje htio pričat. sve je tu na slici.





momci fataju zaveslaj. možd idu do malo dalje pecat. neće dugo veslat jer sam siguran da čamac curi.
kad sam jednom ranije bio u jednom i primjetio kako je voda u čamcu viša od one s druge strane čamca*** jedan mi je od veslača, onako stariji ribič, odgovorio da ma šta se bojim, neće mi voda ništa!





ova ovako fino sjeda za na kraj. nema di nema auto siceva izvan auta, počevši od vlastitog praga, točnije skalina. dođe čovjeku da malo sjedne, odmori se od slikanja i o svemu dobro porazmisli.
somovi liježu u mulj.


----
*ajde, ne cjepidlači, znam da ljeto ne traje 6 mjeseci! svojim sam produženim boravkom u domaji na koncu već dobro zagazio u jesen.
**one sam malo jače slike, koje vjerujem da mogu imati zasebnu stranicu, ostavio za kasnije.
***fizikalno malo vjerojatno u danim uvjetima, ali vrlo moguće u ribičkim pričama.

No comments:

Post a Comment