© 2009-2015 Ivan Rabak. All rights reserved.

Sunday, February 5, 2012

na brockom brdu, ii

podrugljivo pisanje na stranu, pred nama je još jedan brezvremenski foto-uradak domaće izradionice. očekivao sam nastaviti pisati više uvodnih riječi, ali do toga na našu sreću nije došlo.

možda mi se oko bilo naviklo na mnoga "no trespassing" upozrenja na mojim sjevernoameričkim foto-skitanjima pa mi je ovaj kadar u domaji tako sjetno došao. kajgod, neka je sad ovdje i neka ga gricka uvijek zdravi zub vremena i subjektivno oko blogsveprisutnog anonimnog kritičara.



1 comment:

  1. Ne znam ja kako uvas, al unas se vako obiljezava granica izmedju kantona Podvinje i distrikta Vinogorje. Granica dje kompas mjenja smjer, dje se voda vrtlozi drugacije, dje ti prestaju psovat majku i pocinju ti psovat oca...

    ReplyDelete