© 2009-2015 Ivan Rabak. All rights reserved.

Saturday, March 10, 2012

na čijem šta opet?

ajde, opet idémo na mlađino imanje (za razliku od: ajd, opet slike uslikane u mojoj sobi nedjeljom popodne dok je vani sjalo sunce, a ja bio lijen izać napolje)!

tamo negdje, sad već podalje, gdje sam se onoć (prije manje od godinu dana) naslađivo šalama na tuđ račun, a hrc i mlađo plaćali piva i nudili domaći kulen i piškote...sad će skoro šljive ponovno zacvjetat...

...dok sam ja gotovanio s fotićem u čistim skrštenim rukama naš se mlađan latio duboke kante i namjerio potkupiti nedefinirani broj šljiva.

veče je već dobrano bilo napadalo i blenda f/1.4 otvorena spram istekle 400 asa agfe je dobro došla.

veče niz-brdo


pipajući vlastitim rukama mlađan ocjenjuje kakvoću neoplale šljive u svom šljiviku


nešt je znam toga još ono bilo - ljeto je već bilo dobro utrljalo svoje vruće stopurine i moja su se ćula dobro prilagodila intezitetu ponovnog upoznavanja rodnog kraja - onda pogledam ove fotke (i one blog-nadolazeće) i nagazim na još starija sjećanja i sanjarim o stvarima koja tek trebaju proći.

No comments:

Post a Comment