© 2009-2015 Ivan Rabak. All rights reserved.

Thursday, June 24, 2010

saljudna iz kroejše, treći i zadnji deo. bogu fala.

samo...
prođo i ljetni solsticij dok ja završih ovaj serijal de kroejša iz davne prosinac/siječanj '09-10. g. ako bog da pa jopet dođem u posjetu (slikanje) krajem ljeta onda nemate puno vremena za odmor. naročito ak već živite u kroejši. a imam i slika od prije njekoliko godina kad smo se mlađo i ja skitali dubrovnikom i lokrumom. još se dobro sjećam okusa ćevapa koje nismo kupili na lokrumu jer su koštali ko svetog petra kajgana, a da jaja i nisu bila organska.
nego deder da mi ožežemo po zadnjoj seriji iz mog malog mista pa da možemo dalje poslagivati slike iz sunčane kalifornije.





gornje dvije su ljudi izdaleka, a izbliza:

čiča je čistio čamac... ma dobro nije čamac već kanal ispred ograde, al sam htio da mi se "č" ponavlja. kako li se to ono zove joto sredstvo u hrvaškom jeziku, zlatko, edo i anđo?
ljudi su nam nudili da svašta snimamo po njihovim dvorištima, nudili nam rakije i soka. ja bi otamo lako mogo snimit iljade foto-monografija. samo u jednom dvorištu.
a znate, kad smo kod dvorišta, uskoro će na red doći serija iz bakinog dvorišta. bit će to lipo osobno izdanje uslikano kad sam bio mlađan momak ja. sjećanje na još ranija vremena kad sam po ledinku skako ja, mali ivo, sa šnitom masna kruha posolitog i otežanog bijelim lukom.



ma kindrovačka je snaša nosila bocu piva netom kupitu u kombi-trgovini pa ju je odložila u šamac kad sam ju zamolio za fotku. pitala me je jesmo li mi s televizije. ma bio sam ja već na televiziji. nedobrovoljno sudjelovo.
ma fala na pitanju, i ovo je s ote efke role.

No comments:

Post a Comment