© 2009-2015 Ivan Rabak. All rights reserved.

Tuesday, May 11, 2010

magla majstora fine rvacke fotografije kockastog izreza

konačno, na saće-pa mjesečnu obljetnicu ovog bloga, da objavim nešto solidne fotografije. izbor fotki je jako nalik meni (nešto što bih ja volio da sam usliko) tako da za pravi odabir autorov odite na hrcove stranice. ukusi nam se razlikuju. neću pisat markove konake o hrcovoj fotografiji, al jedna stvar mora bit jasna: samo ako ste strpljivi možete ugledati štrumpfove. ko nije skužio nije gledo štrumpfove. u videoteku! njegova (hrcova, ne papa-štrumpfa) fotografija je tako dobra da se hrc bavi istom (ne štrumpfetom, neg fotografijom), a ne pisanju o fotografiji (istoj). he,he! take that casual reader! svoju maglu objavljujem kasnije kad zaboravite da ste vidjeli ove slike. daklen sutra.
slike su objavljene uz autorovo dopuštenje, al sam ja bez istog uvalio hrcov 'potpis' na slike.

Kurtesija ov Hrvoje Piha 2010.


Kurtesija ov Hrvoje Piha 2010.


Kurtesija ov Hrvoje Piha 2010.


moro sam požurit sa ovom serijom dok još nije ljeto (ti drugi hrc 'odozda' šuti, tvoje kulinarske perverzije su sljedeće) da nebidnu slike možbit nesjele. dalo bi se tu tutnit još pokoju sliku, al drugi put. večeras sam raspoložen za vake. a i bit će još magle u brodu.
podo ti bog filma.

No comments:

Post a Comment