© 2009-2015 Ivan Rabak. All rights reserved.

Monday, April 26, 2010

triatlon u ajdahu

e, da ću doživit taki dan nisam zno, a vi koji me znate ste očekivali i manje!
rabak se natjeco u triatlonu u ajdahu (leadman triathlon, kellogg, idaho)! ne samo natjeco, već osvojio 2. (drugo!) mjesto u mješovitom timu (co-ed) i posto vlasnik prave srebrne medalje (i dvajst deka mljevene kave, vokmen slušalica, etc.)! kolegica je vozila skije, potom moa bic niz planinu ~8 milja, a tina razvalila ~5 milja sekciju na trčanje i to sve unutar 1h i 1min. sve u svemu 9. vrijeme (team PBR) od ukupno 108 pojednačnih i grupnih natjecatelja. pa se ti misli!
pičio sam ja niz planinu sve u 16! nisam se osjećo tako natjecateljski ne znam kad. ma nemirno spavo noć prije! timario konja (biciklo) i fino mu prićo bit će nov lanac i disk-kočnice... jadan bic, svaš mu moš reć, a on šuti blatan i kotrlja se!


mali tehnički naputak za gornju fotku: ma leća bila na 85mm i blenda na punom otvoru f/4.5, al svejedno niš od bokeh-a! prvi put sam koristio prioritet ekspozicije (1/500 s) i auto ISO (200). tina i 'loser' su bili gotovo u 'beskonačnosti' tako da niš nije pomoglo za imalo kremaste pozadine. preveć i ne bi bilo dobro jel oti klinci stvarno dižu sliku naviš. al malo bokeh-a ne'bilo loše. također sam koristio autofokus tracking (focus servo na kanonu) koji rijetko imam prilike izvest na svijetlo dana.

kuća u kojoj smo odsjeli dvije noći. slike se mogu gledati s lijeva na desno jer sam ostao u istom ćošku prilikom slikanja obje. zahvaljujuć recesiji i kraju skijaške sezone noćenje/zakup je bilo $100. kuća prima 10 ljudi. nas bilo 4. (drugi tip se natjeco u kategoriji pojedinačnih natjecatelja, dakle skijo, bajko i trčo sam). kuća ne samo da je bila namještena već je imala začine za kuhanje, papirnate krpe i sve što čovjeku treba kad dođe kući, da dalje ne nabrajam. nije da želim kakati po hrvatskoj, ali bi kod nas sve to gosti poneli vlastitoj kući i rekli: vid budala šta su ostavili ođ ukuć! a možbit da i kakim.
mislim da će brat znat cijenit ove fotke jel on voli slike nekretnina. ma voli on i slike prirode. taki će bit u sljedećem postu.




tehnički naputak: slikano iz ruke sigmom na 10mm (16mm u 35mm foto-svijetu) pri 1/10 s i f5.6 & 1/2. obje su blago kropane. koristio sam mirror lock-up funkciju tako da i na 100% uvećanju slike izgledaju super oštro. šteta što slika onda nije akt. ISO 400. svijetlo kroz prozore. tv je hdtv al nije wide-screen. efekt je to širokokutne leće i tv-ovog položaja u kutu kadra. i nije LCD. to je jedan od prvih HD crt-ova.

No comments:

Post a Comment