© 2009-2015 Ivan Rabak. All rights reserved.

Monday, April 12, 2010

lijena nedjelja

htio sam ić van slikat ali mi se po običaju to nije dalo istog trena. jel ima nas još kojima se ne da ić van nedjeljom malo se provjetrit? ma idem ja van treba samo pogledat prethodni post!

ova prva je auto-portret umjetnika koji je zauzet radom auto-portreta da bi sam bio u istom. moram to spomenuti jer ima vas koji ne prepoznajete karikaturu na zidu i niste mi poklonili papuče za božić.


e sad, ove donje dvije su jako zanimljive jer ovaj plastični buket suncokreta nikako da stavim u vazu. trebam stabljiku pojačanu žicom od bar 2mm podrezati nekakvim ogromnim škarama za živicu! a za to se nema vremena. kriza je i u ameriki te nezaposlenost velika.
slične sam slike prvo usliko filmom jer je bilo vrijeme da završim obje role crno-bijelog filma od kojih je jedna već preko godinu dana sjedila neosunčana u foto-aparatu. kako sam bio nestrpljiv vidjet rezultat mor'o sam posegnut za digitalijom.




No comments:

Post a Comment