© 2009-2015 Ivan Rabak. All rights reserved.

Monday, April 19, 2010

jedna filmska rola...

... a puno pređenih kilometara. ovo je uslikano po dolasku u wa. prošlo je od tada par dana više od 365 pa se više i nemrem sjetit od kud su ove.
čekaj, čekaj! sad se sjetih! ova prva je na putu do kamp-lokacije u blizini vulkana mt. rainier. ako se ne varam to je ono brdašce na desnoj strani fotke di se sive plohe slike susreću.
do vrha se vulkana ne može doći u papučama. ostale su slike (osim druge) tako nekako isto naokolo-kere (vulkana).
u proljeće prošle godine sam se htio dovesti na predložene vidikovce mt rainier-a, ali su odroni zemlje bili pokupili prilazne ceste.



negdje na sjeverno-oregonskom dijelu pacifičke ceste 101.
ove su slike čekale dosta na objavu jel i nisu baš nešt super za onu nekad-živa-bila galeriju, a i negativi su bili strašno prašni i izgrebani da mi se nije dalo radit na istima. tako je to kad se daje ponajbolja fuji emulzija (negativ) na razvijanje gdje se kupuju kruške i jabuke. jebiga, htio sam vidjet kako to rade u supermarketu jer je bilo razvijanje skoro pa đaba, a negativ je prvi te vrste koji sam ispucao ionako poradi probe. pouka: vozite samo mercedese i bmw-e i nosite pradu! "nismo dovoljno bogati da bi kupovali jeftino." vrijeme koje sam utrošio za "čiščenje" negativa sam mogo puno bolje ukoristit za gledanje dnevnika ht-a. npr.




















No comments:

Post a Comment