© 2009-2015 Ivan Rabak. All rights reserved.

Tuesday, February 23, 2010

film

- postdated -

Ovu bi sekciju htio rezervirati za slike ulovljene na filmu. Htio bih također imati sekciju koja bi sadržavala meni najdraže film-slike tipa onih koje se daju vidjeti s glavne stranice. Iz trenutnih tehničkih i lijenosnih razloga do toga skoro neće doći. Ne želim naglašavati čim mi je draže slikati (filmom), ali sam htio slijedeće slike smjestiti u novi kutak. Kako mi je bila takva tlaka završavati tezu često sam kratio vrijeme na eBay-u. Kraćenje vremena je urodilo kupovanjem kila film-foto opreme. U to vrijeme sam odlučio kupiti Nikona da vidim u šta se to Nikonijanci stalno zaklinju. Koliko god oprema nije bitna uvijek sam fantazirao o kupovnini Nikona. Slike iz donjeg serijala su nastale iz prve role filma koju sam protrer’o kroz aparatić da provjerim jel kamera radi. Da ne lupam dalje: leća Nikkor 18-35mm, nariktana na f:8 i manje, tijelo Nikon N80, film el ćipo Costco Fuji X-tra 400.



Igore, mislim da te nisam pitao za “release agreement”. Jebiga ga, dobio si sliku đaba. Hrvoje mi je napisao da mu je dosta Igorovih slika i da mu počmem slati “fine nudes”. Nije ih on tako nazvao, ali su mi te riječi tako fora. Web-sajtovi vole takve riječi da se “hostane” slike time uzdignu od termina “golotinja i sl.” Ako ‘ko hoće još Igorovih slika nek’ se javi. Ima ih.





Ove tri su više-manje bez-veze, ali jako dobro reflektiraju moje trenutne aspiracije. “Fina fotografija” na webu vrvi od egzemplarnih fotki di se tehnika kompozicije toliko usavršila da mi ide na živce. Hoću da mi fotke taman fale u smislu kakva se kompozicija u knjgama fotografije preporučuje. Drugim riječima: Meni su ove prve dvije slike puno draže od treće, preporučljivo komponirane.








Zadnje dvije su fine “atmosferske”. Gornja je uslikna u školi ispred ureda u popodnevnim satima dok je sunce porvirilo iza rijetkih sniježnih pahuljica u bezsniježnom Memphisu. Fotić sam dobio taj dan (slika je prva na roli). Donja slika baš i ne traži komentar. Eh, to je bila zadnja slika (25) na roli. He, he, ta se obično samo tako ispuca da se može film nositi na razvijanje.












No comments:

Post a Comment